Systemair
Når ventilasjonssystemet går ut av boostmodus gir den beskjed om dette til app’en som da vil sette boost-knappen i «av»-posisjon. Hvis den ikke gjør dette...
Tue, 22 Aug, 2017 at 10:19 AM
Etter at filteret er byttet på alarmen «resettes». For nærmere informasjon om dette, se bruk- og vedlikeholdsanvisning for din Villavent-modell.
Tue, 22 Aug, 2017 at 10:19 AM
Dette er ikke relatert til smarthusfunksjonalitet, men til basisfunksjonalitet for ventilasjonsanlegget. Kontakt leverandør av ventilasjonsanlegget for å få...
Tue, 22 Aug, 2017 at 10:20 AM
For at app’en skal fungere med styring av Auto-mode så må funksjonaliteten være konfigurert på ventilasjonsaggregatet. Hvis automode kan startes fra ventila...
Tue, 22 Aug, 2017 at 10:20 AM
Sjekk at nettbrett eller smarttelefon har nettforbindelse.
Reset bridge modul for ventilasjonsanlegget og ventilasjonsanlegget ved å ta strømmen på anl...
Tue, 22 Aug, 2017 at 10:20 AM
Sjekk at nettbrett eller smarttelefon har nettforbindelse.
Reset bridge modul for ventilasjonsanlegget og ventilasjonsanlegget ved å ta strømmen på anl...
Tue, 22 Aug, 2017 at 10:21 AM
Sjekk at nettbrett eller smarttelefon har nettforbindelse.
Reset bridge modul for ventilasjonsanlegget og ventilasjonsanlegget ved å ta strømmen på anl...
Tue, 22 Aug, 2017 at 10:22 AM
Sjekk at nettbrettet eller smarttelefon som du prøver å logge på med er på nett ved å trykke på lenken «glemt passord» eller «glemt e- postadresse» i app’...
Tue, 22 Aug, 2017 at 10:22 AM
Hvis du har logget på app’en og du ikke får opp ikon for å «Ventilasjon» under «Snarveier» på app’ens startside så er din Smartly smarthusløsning ikke korre...
Tue, 22 Aug, 2017 at 10:22 AM
Ta kontakt med Systemair på denne siden: https://www.systemair.com/no/Norge/Bolig/Privatkunde/Bestill-filter/ Der får du bestilt nytt filter. Dette ...
Tue, 14 Mai, 2019 at 10:01 AM