Elbillading

Hvordan avslutter jeg abonnement?
Dersom du ønsker å avslutte abonnementet ditt kan du kontakte Kundeservice på 51 90 80 90.
Tue, 22 Aug, 2017 at 9:59 AM
Hva betyr energiandel?
En energiandel er en del av abonnementet som dekker forbruket av strøm. Energiandelen betales uavkortet tilbake til borettslaget/sameiet. Energiandelen sett...
Tue, 22 Aug, 2017 at 10:00 AM
Hva koster et abonnement på lading?
Prisen på abonnementet består av en fast månedspris som dekker det administrative med anlegg, fakturering, support og drift.  Se artikkel for mer inform...
Tue, 11 Sep, 2018 at 2:27 PM
Hva får jeg i et abonnement på lading?
App i Appstore og Googleplay for start og stopp av lading Registrering og oversikt over faktisk forbruk av strøm Faktura/trekk på kredittkort for forbruk...
Tue, 11 Sep, 2018 at 2:23 PM
Hvordan får jeg et abonnement på lading?
Hvis ditt boligselskap allerede har en ladeløsning fra Smartly, så må du ta kontakt med styret i boligselskapet først slik at du får informasjon om deres ru...
Tue, 11 Sep, 2018 at 2:31 PM
Brukerveiledning Schneider EVlink wallbox
Her kan du laste ned brukerveiledning for Schneider sin EVlink wallbox lader.
Thu, 5 Apr, 2018 at 10:22 AM
Ønsker å bestille ladebrikke til elbilladeren
Dersom du ønsker nye brikker til elbil ladeanlegget så kan dette bestilles ved å lage en sak på support.smartly.no, mail til support@smartly.no eller ved...
Tue, 11 Jun, 2019 at 9:19 AM
Last ned lade appen her
Smartly App Etter at applikasjon er installert så logger du inn med ditt brukernavn og passord.  Dersom du ikke har brukernavn eller pas...
Thu, 20 Jun, 2019 at 4:00 PM