Smartly generelt

Jeg ønsker å bestille Smartly til min bolig?
For å få tilbud installasjon kan man benytte interesseskjema på vår hjemmeside. Dette finner du her: Interesseskjema.
Wed, 4 Oct, 2017 at 2:14 PM
Jeg har en feil på min Smartly installasjon, hva gjør jeg?
Det første du kan gjøre er å sjekke vårt arkiv med løsninger som finnes her i support portalen, her vil du kunne finne nyttige tips som kan løse problemene ...
Fri, 25 Aug, 2017 at 11:02 AM
Jeg har forslag til forbedringer eller endringer.
Dersom du har forslag til forbedringer eller endringer som vil gjøre tjenestene bedre for deg og alle våre andre kunder så kan forslag meldes inn ved å regi...
Fri, 25 Aug, 2017 at 11:26 AM
Jeg får kun opp min gamle adresse når jeg forsøker å logge på Smartly app, hva gjør jeg?
Ta kontakt med vårt kundesenter ved å lage en sak på support.smartly.no, eller ved å ringe vårt kundesenter på 51 90 80 90.
Fri, 25 Aug, 2017 at 12:39 PM