Gjelder følgende app: Smartly
Denne feilmeldingen indikerer at en bruker feil brukernavn/passord.
Vennligst dobbelsjekk at email er skrevet korrekt, og skriv inn passord på nytt.
Hvis email er riktig, så er det sannsynlig at passordet er feil. Resett passordet ved å trykke på «glemt passord».
Vennligst dobbelsjekk at email er skrevet korrekt, og skriv inn passord på nytt.
Hvis email er riktig, så er det sannsynlig at passordet er feil. Resett passordet ved å trykke på «glemt passord».
Dersom dette ikke løser problemet ta kontakt med Smartly Support via epost på support@smartly.no eller benytt vårt kontaktskjema på support.smartly.no.
Dersom dette gjelder innlogging på styringspanel for hjemmeautomasjon, så husk:
- For å komme tilbake til Smartly Appen fra webleseren kan en lukke fanen øverst i webleseren. Denne vil da lukkes og man blir tatt tilbake til Smartly App.