Det kan være flere årsaker til at det ikke ringer på telefonen.

Benytter du appen i mobil eller nettbrett?

Dra ned på skjermen fra toppen. Sjekk at det står «Tilkoblet Tale/Video-tjeneste». Hvis det står «Ikke tilkoblet Tale/Video-tjeneste», forsøk å slå av Wi-Fi for å se om det kan være et problem med nettverket. Hvis status fremdeles er «Ikke tilkoblet», forsøk å logge ut og inn igjen av Smartly App.

Har du Smartly Styringspanel?

Dra ned på skjermen på venstre side fra toppen. Sjekk at det står «Tilkoblet Tale/Video-tjeneste» ved siden av Smartly ikonet. Det kan hende du må dra ned 2 ganger for å få frem ikonet. Hvis status er «Ikke tilkoblet», forsøk å logge ut og inn igjen på Styringspanelet.


Dersom dette ikke løser problemer så kan du ta kontakt på telefon på 51908090 eller ved å registrere en sak på support.smartly.no