Betjening av dør


Smartly app for iOS og Android enheter finner du på http://app.smartly.no.

For å logge inn i Smartly appen, benytter du samme brukernavn og passord som du opprettet i NorDan Oppsett appen, og som du benytter på MinSide.

Har du glemt ditt brukernavn eller tenger å få tilsendt nytt passord, benytt lenkene for å få hjelp.

Dersom du kjører iOS versjon av appen er det viktig at denne ikke stenges helt ned, men kjører i bakgrunnen.



Låse og låse opp døren

Siste statusmelding fra døren vil vise øverst i appen.
Du kan velge å låse eller låse opp døren ved å huke av for valget på døren.

I dette tilfelle heter døren Logistikkdøren.



Dørlogg

Velger du fliken «Dørlogg» kan du se alle de siste bevegelsene som er gjort i døren.

Her er tre valg
– Samtale
– Adgang
– Varsel

Du kommer automatisk inn i oversikten for «Alle» men, kan velge å trykke deg inn på den enkelte.

Dersom noen har ringt på døren og du ikke har besvart anropet, vil et bilde av personen vise i loggen når du går inn på hendelsen.



Dørlogg Samtale

Under fliken «Samtale» vises en logg over alle de siste samtalene som er utført med døren.



Dørlogg Adgang

Under fliken «Adgang» vises de siste måtene døren har blitt låst opp og igjen på.

legg merke til at du ser klokkeslett og hvem som har utført transaksjonen.

I dette tilfellet er låsen låst automatisk med smekklås, som den kan konfigureres til i MinSide, og den er låst opp med Master PIN.

Dersom du har opprettet nøkkelbrikke eller PIN-kode på bruker, vil navnet på bruker komme opp i Appen.



Dørlogg varsel

Under fliken «Varsel» vil du motta relevante varslinger om bevegelser på døren.

Eksempler kan være:
– Feil PIN
– Ugyldig Nøkkelbrikke
– Alarm på døren
– Eventuell karantene modus (for mange feil PIN/RFID)



Motta anrop

Dersom noen ringer på døren vil telefonen din ringe og gi beskjed om at det er en innkommede samtale.

Du kan velge å svare, avvise eller sette på lydløs, som med et hvilket som hest annet anrop.



Samtale

Når du aksepterer anropet, vil kamera aktiveres i døren og du vil kunne ha 2-veis tale og se video av den som ringer på.

Om døren er låst kan du låse opp døren ved å klikke på Lås opp-knappen i midten.



Meny

I menyen øverst til venstre har du flere valg.

Har du flere dører kan du bytte mellom dem her.

Behøver du bistand, vil kontaktinfo ligge klart i fliken «kundeservice»

Dersom du har flere produkter fra Smartly vil du kunne velge å betjene også dem herfra.