Kundeservice
Velkommen
Logg inn
Registrer deg
Hjem
Løsninger
Skjema
Hvordan kan vi bistå deg i dag?
Skrive det du søker etter her...
Søk
Registrer ny sak
Sjekk status på saker
Kontakt oss @ 51 90 80 90
Tilbake til Løsninger
FAQ - Ofte stilte spørsmål
Smartly generelt
5
Jeg ønsker å bestille Smartly til min bolig?
Jeg har en feil på min Smartly installasjon, hva gjør jeg?
Jeg har forslag til forbedringer eller endringer.
Jeg får kun opp min gamle adresse når jeg forsøker å logge på Smartly app, hva gjør jeg?
Fakturaformat - Epost - Efaktura
Elbillading
19
Er det love å lade på stikkontakten?
Vi er et sameie som vurderer å tilrettelegge for elbillading, hvordan går vi frem?
Jeg bor i et sameie som ikke har ladetjeneste, hvordan går jeg frem for å få lading i mitt sameie?
Kan flere medlemmer i husstanden benytte samme bruker på deres egne telefoner?
Kan jeg bruke elbillading appen til Smartly for å lade på offentlige ladestasjoner?
Se alle 19 artikler
Lys- og varmestyring
1
Hvor finner jeg vilkårene for Smartly tjenestene?
Ventilasjon
14
Hvor finner jeg oversikt over alarmer fra ventilasjonsanlegget?
Kan jeg stoppe ventilasjonsanlegget når vi ikke er hjemme?
Hvor ofte må det byttes filter?
Hvorfor må det byttes filter?
Hva er behovsstyrt ventilasjon?
Se alle 14 artikler
Port- dørtelefoni
3
Ønsker å få mitt navn i ringeklokken?
Mistet RFID kort
Ønsker å bestille nye RFID brikker til porttelefon anlegget, hva gjør jeg
Flytting
1
Jeg skal flytte inn eller flytte fra bolig med Smartly, hva gjør jeg?